sadsad x
asdasd
Sıkça Sorulan Sorular
ÜYELİK VE HESAP  
NASIL ÜYE OLURUM Ana sayfamızın sağ üst köşesinde bulunan ''Giriş Yap'' ikonuna tıklamanız, ardından "Üye Kayıt" butonuna tıklamanız durumunda üyelik formumuzu doldurarak sitemize kolayca üye olabilirsiniz.
ŞİFREMİ UNUTTUM NE YAPMALIYIM? Ana sayfamızda sağ üst köşede bulunan ''Giriş Yap'' ekranından "Şifremi Unuttum" bölümüne tıklayarak sisteme kayıtlı e-posta adresinizi forma girip gönder butonuna tıklayınız. Şifre yenileme linki mail ile gönderilecektir.
ÜYELİK BİLGİLERİMİ NASIL GÜNCELLERİM? Üye girişinizi yaptıktan sonra, ana sayfamızda sağ üst köşede bulunan ''Hesabım'' ikonuna tıklayarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
SİPARİŞ OLUŞTURMA   
NASIL SİPARİŞ VEREBİLİRİM? luckyart.com.tr adresimizden beğendiğiniz ürünleri sepetinize ekleyip sepeti onayla diyebilir ve ardından adres - ödeme yöntemi seçimlerinizi yaparak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
ÜYE OLMADAN SİPARİŞ VEREBİLİR MİYİM? LuckyArt ın  üyelik avantajlarından yararlanmanız için üye olmanızı tavsiye ederiz.
Üyeliksiz alışveriş için sepetinizi onayladıktan sonra karşınıza çıkan üye giriş bölümünden "üye olmadan devam et" bölümüne tıklayarak e-posta adresinizi girmeniz yeterli olacaktır.Daha sonra siparişinizin gelmesini istediğiniz kargo adresini girerek , ödeme adımına geçebilirsiniz.
SİPARİŞİM İÇİN ÖDEME YAPAMIYORUM.NE YAPMALIYIM? Ödemenizde hata mesajı ile karşılaşıyorsanız, web tarayıcınızdaki cerezlerinizi temizleyebilir veya farklı tarayıcıdan deneyebilirsiniz.
Bu işlem sonrasında aynı hatayı alıyorsanız bankanız ile görüşerek kartınızın İnternet üzerinden alışverişe açık olup olmadığını kontrol ettirebilirsiniz. Kart limitiniz yeterli ve internete açık ise Müşteri İlişkileri ( 0212 245 80 53 ) departmanımız  ile irtibata geçebilirsiniz.
SİPARİŞİMİN DURUMUNU NASIL ÖĞRENEBİLİRİM? Üye girişi yaparak Siparişlerim sayfasından siparişinizin detaylarına ulaşabilirsiniz.
SİPARİŞİMDE DEĞİŞİKLİK YAPABİLİR MİYİM? Siparişinizin  faturalama ve  kargoya teslim işlemleri henüz tamamlanmamış durumda ise , ürünlerinizde değişiklik yapabilirsiniz.Değiştirmek istediğiniz sipariş için Müşteri Hizmetleri ekibimiz ile ( 0212 245 80 53 ) iletişime geçebilirsiniz.
GARANTİ KOŞULLARINIZ NELERDİR? Tüm ürünlerimiz aksi belirtilmediği takdirde üretici firmaların garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler,ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.
YURT DIŞI ADRESİME SİPARİŞ VEREBİLİR MİYİM? Yurtdışına gönderim uygulamamız bulunmamaktadır.Sadece Türkiye içerisinden sipariş verebilirsiniz.
SİPARİŞİMİN TESLİMAT ADRESİNİ DEĞİŞTİREBİLİR MİYİM? Siparişinizin  faturalama ve  kargoya teslim işlemleri henüz tamamlanmamış durumda ise , gönderi adresinizde değişiklik yapabilirsiniz.Değiştirmek istediğiniz adres bilgisi için Müşteri Hizmetleri ekibimiz ile ( 0212 245 80 53 ) iletişime geçebilirsiniz.
TESLİMAT VE KARGO   
SİPARİŞİM NE ZAMAN KARGOYA TESLİM EDİLECEK? Siparişleriniz, banka onayı alındıktan sonra 3-5 iş günü (Pazartesi-Cuma) içerisinde kargoya teslim edilir. 
SİPARİŞİMDE HANGİ KARGO SEÇENEKLERİNİ KULLANABİLİRİM? Siparişleriniz anlaşmalı olduğumuz MNG KARGO , şirketi ile gönderilmektedir.
KARGO ÜCRETİ ÖDEYECEK MİYİM? 2000 TL ve üzeri tutardaki siparişlerinizden kargo ücreti alınmamaktadır.2000 TL altı siparişlerinizde Türkiye'nin her yerine kargo ücreti 75.00 TL'dır. 
KARGODAKİ SİPARİŞİMİ NASIL TAKİP EDEBİLİRİM? Siparişiniz ,kargoya verildikten sonra tarafınıza mail ve sms ulaşacaktır. Üye ikonuna tıklayarak siparişlerim bölümünden kargo takip numarası üzerinden kargonuzun durumunu kontrol edebilirsiniz.
SİPARİŞİM EKSİK/HATALI GELDİ, NE YAPMALIYIM? Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 7 gün içerisinde sayfamızdaki online destek bölümünden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 7 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.
YURTDIŞINA KARGO TESLİMATINIZ VAR MI? Yurtdışına gönderim uygulamamız bulunmamaktadır.Sadece Türkiye içerisinden sipariş verebilirsiniz.
KARGO TESLİMATI SIRASINDA NELERE DİKKAT ETMELİYİM? Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından Luckyart.com'a ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin değişimi yapılacaktır.
ÖDEME  
HANGİ ÖDEME SEÇENEKLERİNİ KULLANABİLİRİM? Banka Kartı, Kredi Kartı ve Banka  Havalesi/ EFT  ile ödeme seçeneklerini kullanabilirsiniz.
HAVALE İLE ÖDEME İÇİN HESAP BİLGİLERİ NEDİR? GARANTİ BANKASI, - STAR DEKOR SAN.DIS.TIC.A.S. (IBAN: TR11 0006 2000 3590 0006 2912 15)
AKBANK, - STAR DEKOR SAN.DIS.TIC.A.S. (IBAN: TR05 0004 6000 1988 8000 0837 81)
FİNANSBANK, - STAR DEKOR SAN.DIS.TIC.A.S. (IBAN: TR04 0011 1000 0000 0016 8176 17)
YAPI KREDİ, - STAR DEKOR SAN.DIS.TIC.A.S. (IBAN: TR51 0006 7010 0000 0062 9468 45)
İŞBANKASI, - STAR DEKOR SAN.DIS.TIC.A.S. (IBAN: TR92 0006 4000 0011 0280 5148 84)
ÖDEME YAPAMIYORUM.NE YAPMALIYIM? Ödemenizde hata mesajı ile karşılaşıyorsanız, web tarayıcınızdaki cerezlerinizi temizleyebilir veya farklı tarayıcıdan deneyebilirsiniz.
Bu işlem sonrasında aynı hatayı alıyorsanız bankanız ile görüşerek kartınızın İnternet üzerinden alışverişe açık olup olmadığını kontrol ettirebilirsiniz. Kart limitiniz yeterli ve internete açık ise Müşteri İlişkileri ( 0212 245 80 53 ) departmanımız  ile irtibata geçebilirsiniz.
HANGİ KREDİ KARTLARINI KULLANABİLİRİM , TAKSİT SEÇENEKLERİ NELERDİR? Alışverişiniz için tüm banka kredi kartlarını kullanabilirsiniz. Kredi kartına 3 taksit ile ödeme seçeneğimiz bulunmaktadır.
KREDİ KARTI BİLGİLERİNİ SAKLIYOR MUSUNUZ? Kredi kart bilgileriniz Star Dekor Dış Ticaret A.Ş. tarafından saklanmamaktadır.
Luckyart.com.tr , GÜVENLİ BİR SİTE MİDİR? Tüm kredi kartı işlemleri ve onayları tarafımızdan değil, ilgili bankanız ile aranızda online “3D secure”IYZICO güvenli ödeme yöntemi ile gerçekleşmektedir. Kredi kartı numarası, güvenlik kodu ve şifresi gibi bilgiler LUCKYART tarafında görülmez ve kaydedilmez. Güvenli alışveriş ve kişisel bilgilerin gizliliği ilkesi doğrultusunda alt yapısı oluşturulan luckyart.com.tr, başta SSL teknolojisi ve 3D secure olmak üzere ileri düzey güvenli iletişim protokolleri ile çalışmaktadır.
İADE VE DEĞİŞİM  
SİPARİŞİMİ İPTAL ETMEK İSTİYORUM, NE YAPMALIYIM? Siparişiniz hazırlanıyor konumuna geçmeden önce ürün veya sipariş iptali sağlayabilirsiniz. Hazırlanıyor konumuna gelen siparişlerde iptal sağlanamamakta olup ürün size geldikten sonra iade sağlayabilirsiniz.İptal etmek istediğiniz sipariş veya ürününüz  için Müşteri Hizmetleri ekibimiz ile ( 0212 245 80 53 ) iletişime geçebilirsiniz.
SİPARİŞİMİ İADE ETMEK İSTİYORUM, NE YAPMALIYIM? Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünü iade etmek istemeniz halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 14 gün içerisinde sayfamızdaki online destek bölümünden bizimle iletişim kurmanız veya Müşteri Hizmetleri ekibimiz ile ( 0212 245 80 53 ) numaradan iletişime  gerekmektedir.Bizden alacağınız kargo iade kodu ile birlikte , siparişinizi anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi ile ücretsiz iade olarak gönderebilirsiniz.Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız iade ürünün , ödeme iade aşaması başlayacaktır.Ödemeniz, alışverişinizde  kullanmış olduğunuz Bankanın prosedürlerine göre 3 ile 5 iş günü içinde Kredi kartınıza , ödeme şeklinize göre bankanız tarafından yapılacaktır.
SİPARİŞ İADE KOŞULLARI NELERDİR? Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 7 gün içerisinde sayfamızdaki online destek bölümünden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 7 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.
SİPARİŞİMDE DEĞİŞİM İŞLEMİ YAPABİLİR MİYİM? Kusurlu ürün gönderimi dışında web sitemizde değişim işlemi yapılamamaktadır.Değiştirmek istediğiniz ürünü iade göndererek , yerine satın almak istediğiniz yeni ürün için bir sipariş oluşturabilirsiniz.
İPTAL/İADE ETTİĞİM ÜRÜNÜN TUTARI BANA NE ZAMAN ÖDENİR? Ödemeniz, alışverişinizde  kullanmış olduğunuz Bankanın prosedürlerine göre 3 ile 5 iş günü içinde Kredi kartınıza , ödeme şeklinize göre bankanız tarafından yapılacaktır.
ÜRÜNÜN KUSURLU GELDİ, NE YAPMALIYIM? Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 7 gün içerisinde sayfamızdaki online destek bölümünden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 7 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır.
İADE/DEĞİŞİM İÇİN ÜRÜNÜMÜ HANGİ ADRESE GÖNDERMELİYİM? İade Adresimiz: OSB ikitelli Atatürk bulvarı haseyad 1 kısım no 66/2 (Dilek pastahanesi yanı) İkitelli / İstanbul
Tel: +90 (212) 245 80 53
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.